pentru toate comenzile peste 300 RON

Plateste in siguranta cu cardul Visa sau MasterCard!

si ai extra avantaj de 40 RON

3 rate fără dobândă fără card de credit cu Klarna

Blogger Pick
13.07.2022.

JAPAN S - DETALII ICONICE DIN TEREN, VĂZUTE PRINTR-O NOUĂ OPTICĂ

Întreaga lume poartă aceiași sneakerși. Ah, stați liniștiți, și garderoba mea este plină de clasici, dar uneori cu toții ne dorim ceva… puțin diferit. Vrem o pauză de la status quo. Înainte ca cineva să-ți arate pantofii cu degetul și să spună „seamănă cu...”, în afară de eternul remix abil al competiției – ar trebui să știi și o poveste importantă.

Unul dintre cele mai cunoscute „mariaje” din lumea tenisului este cel dintre Nike și Asics. Nike a început ca Blue Ribbon Sports în unitatea de producție Asics, dar ulterior s-au despărțit din cauza viziunii (și a banilor). Puteți citi mai multe despre acest dezacord de afaceri în cartea excelentă a lui Phil Knight – „Shoe Dog”. Cred că este important să menționăm istoria comună a acestor două mărci pentru a clarifica de ce au uneori un limbaj de design și elemente. Știi că Japan S îți amintește de ceva deja cunoscut. Exact în asta stă puterea lor.

De ce S din nume? Pentru că sunt joase și există și un model înalt numit Japan L care parcă strigă: „suntem în anii ‘80 în NBA, nimeni nu poate să facă tripla, iar toată lumea driblează sub coș”.

Siluetă de baschet low-cut, care poartă cu mândrie epitete precum clasic, nostalgic și vintage. Chiar și Asics se poate lăuda cu o moștenire solidă în baschet - în anii optzeci erau jucători serioși pe scena NBA, iar cel mai faimos reprezentant al Asics a fost „băiatul rău” de la Detroit Pistons, Isaiah Thomas – cel mai dificil obstacol în calea lui Michael Jordan la începuturile carierei lui.

Acum sneakerșii de baschet retro sunt peste tot, parcă am fi cu toții înapoi în anii optzeci – cel puțin în ceea ce privește încălțămintea noastră. JAPAN S are un design simplu care iese în evidență din mulțime datorită liniilor distinctive Asics.

Ceea ce m-a uluit a fost faptul că erau confortabili, imediat ce i-am scos din cutie. Nu trebuia să-i „rodez”. În prima zi i-am pus în picioare și ne-am plimbat împreună prin oraș, iar misiunea „10 mii de pași” a fost îndeplinită. O minte sănătoasă într-un corp sănătos – este sloganul lor și așa trebuie să fie. Asta înseamnă ASICS. Anima Sana In Corpore Sano, pentru toți cei care au reținut lecțiile de latină. Mi-i văd în fiecare zi în picioare, bătători de cărări ce nu le pasă dacă e soare sau ploaie.

Puteți găsi Asics JAPAN S în alb, care vă va provoca curajul pe stradă, în magazinele Buzz și online.

Vă scriu din nou curând,

FRANJO

 

A fost util acest articol

Articole similare